cameleon שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

עברי על השאלות ואם לא מצאת תשובה לשאלתך נשמח שתיצרי איתנו קשר

רכישה באתר

איך לבצע הזמנה באתר ?

כל שעליך לעשות הוא להתחבר לאתר ע”י לחיצה על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש – מייל וסיסמה – ומשם את מוזמנת לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך.
מצאת פריט שאהבת ? בחרי  צבע ומידה ולחצי על ‘הוספה לסל הקניות’ – הפריט התווסף לסל שלך .
את יכולה להמשיך לבחור פריטים ולהוסיף לסל או לעבור לקופה, לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה.
החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת אלייך

לחצי כאן כדי לצפות בסל הקניות שלכם.

מהו סל הקניות שלי ?

סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאהבת ובחרת לקנות. כדי להוסיף פריט לסל, לחצי על הכפתור “הוספה לסל הקניות”. בלחיצה על “סל הקניות שלי” מצד ימין למעלה בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלי ללחוץ על כפתור “לתשלום בקופה” ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך. סל הקניות שלך יישמר במערכת למשך כמה ימים
תוכלי גם להסיר או לערוך את סל הקניות שלך בכל עת.

קשה לי עם האתר – האם אני יכולה לבצע הזמנה טלפונית ?
אין בעיה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה.  במשך כל שעות היממה ניתן לפנות אלינו למייל בכתובת cameleon@gmail.com ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בכל נושא הקשור לאתר בלבד. לא יינתן מענה לפניות שאינן קשורות לתפעול האתר ישירות
כמו כן ניתן ללחוץ על כפתור צרי קשר בתפריט הניווט ולשלוח לנו הודעה
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין ?
לא. אם זוהי קנייתך הראשונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכך לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד. במידה ונרשמת בעבר כל שעליך לעשות הוא להקליד את כתובת המייל והסיסמה שלך.
כמו כן, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורחת הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים שתזיני בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורחת, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהזנת בהזמנה.
שכחתי סיסמה. מה עושים ?
לא נורא. לחצי כאן או על “שכחתי סיסמא” בעמוד הכניסה לאתר, לאחר מכן הזיני את כתובת הדוא”ל איתה נרשמת לאתר, והסיסמא תישלח אליך ישירות לכתובת זו.
מעוניינת לשנות סיסמא ? תוכלי לעדכן את כל פרטיך האישיים וגם את הסיסמא שלך בדף ‘החשבון שלי’ תחת הקטגוריה: פרטים אישיים. לחצי כאן כדי לצפות בדף החשבון האישי שלך.
לא קיבלתי אישור קנייה , מה עושים ?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא פני אל שירות הלקוחות שלנו בדוא”ל: shula.cameleon@gmail.com  או ע”י לחיצת על כפתור ליצירת קשר בחלק עליון באתר

במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר.

מהי רשימת המשאלות שלי?

רשימת המועדפים מאפשרת לך לסמן פריטים שאהבת ושתרצי לקנות בעתיד, תמיד תוכלי להוסיף לסל הקניות את אותם פריטים בכדי לקנות אותם מאוחר יותר.
לחצי כאן כדי לצפות ברשימת המועדפים שלך.

מהו החשבון שלי ?

מיד עם ההרשמה לאתר, נוצר עבורך דף “החשבון שלי” בו תוכלי לעקוב אחרי ההזמנות שלך, לצפות בקניות שביצעת, לעדכן את פרטיך האישיים ולצפות בסל הקניות האישי וברשימת המועדפים שלך.

לחצי כאן כדי לצפות בדף החשבון האישי שלך.

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקנייה תועברי לעמוד שבו יוצג לך אישור על ביצוע הקנייה, ומספר ההזמנה שלך. במקביל יישלח אישור אוטומטי על ההזמנה גם לכתובת הדוא”ל שלך תוך 48 שעות מרגע סיום הקנייה.

ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

הזמנתכם עלולה להתבטל אם:

  1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי
  2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ואו פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.

במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו במייל  shula.cameleon@gmail.com

האם ניתן לשלוח פריטים לחו”ל ?

אכן ניתן. כמובן שעלויות המשלוח יהיו שונות בהתאם ליעד המשלוח ולמשקל החבילה.
בכל מקרה ניתן לברר מול שירות הלקוחות שלנו.

תשלום באתר

מהם אמצעי התשלום שאיתם ניתן לשלם ?

בקניה באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי של כל חברות האשראי או בפייפל. ישנה גם אפשרות לבקש בתהליך הרכישה לבצע את התשלום טלפונית. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית או הפקדה לחשבון וזאת בתיאום  עם שירות הלקוחות שלנו.

האם האתר מאובטח לרכישה באשראי ?

כמובן. האתר שלנו מאובטח בטכנולוגיית SSL ומאפשר קניה בטוחה השומרת על נתוני הרכישה מאובטחים.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

האם ניתן לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי ?

כמובן. ניתן וללא ריבית .

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים באתר ?

לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות של קמיליון.

הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת CREDITGUARD, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

משלוחים

מהן אפשרויות המשלוח ? כמה עולה ?

קיימות 2 אפשרויות למשלוח הזמנתך :

* שליח עד הבית – עלות של 38 ₪ לחבילה.
* צ’יטה בוקס – עלות של  25 ₪ לחבילה.

* איסוף עצמי מחנויות הרשת- חינם
* משלוח לנקודת איסוף- צ’יטה בוקס חינם מעל 249 ₪
* משלוח עד הבית חינם מעל 349 ₪

 

האם ניתן לדעת מי תגיע הזמנה שכבר יצאה מכם ?

כמובן ! במועד המשלח על ידינו תקבלי מספר מעקב שבעזרתו תוכלי לדעת את סטטוס החבילה בכל עת.

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי ?

להלן זמני אספקת המשלוח הצפויים :

שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים, בכפוף לחברת השליחויות ולאזורי חלוקה.

ת• האם ניתן לדעת מתי תגיע הזמנה שכבר יצאה מכם ?

כמובן ! במועד המשלח על ידינו תקבלי מספר מעקב שבעזרתו תוכלי לדעת את סטטוס החבילה בכל עת.

החזרות והחלפות

מדיניות החלפות והחזרות – אתר ‘קמיליון’

@ קנית מוצר ואת לא מרוצה ?

אין בעיה, ‘קמיליון’ תחליף כל מוצר שיוחזר תוך 14 יום.
פריט שנקנה במבצע- החלפה תוך 7 ימים מרגע קבלת המוצר בפועל.

עלייך ליצור איתנו קשר ולהודיע על כך ולשלוח את המוצר בדואר רשום לכתובת הרשומה מטה.

שימי ♥: במידה והתחרטת על הקנייה למרות שהפריטים שרכשת הגיעו אלייך באופן תקין, הנך זכאית לקבל זיכוי על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם, אך לא על דמי המשלוח.

מעוניינת במוצר אחר ?

רשמי לנו בחבילה ששלחת באיזה מוצר את מעוניינת – אם המוצר יהיה קיים במלאי אנו נחייב ונזכה לפי העניין ונשלח לך שוב את המוצר החליפי – על חשבוננו !

ניתן לבצע החלפת פריטים גם בחנויות הרשת, בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו ובצירוף חשבונית.

@ לא מעוניינת להחליף אלא לקבל החזר כספי ?

עלייך ליצור איתנו קשר בטלפון או במייל הכתובים מטה  ולהודיע על בקשתך לביטול העסקה/מוצר וכן לשלוח את המוצר על חשבונך בדואר רשום לכתובת הרשומה מטה. ניתן לקבל החזר כספי על ביטול עסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.

לא ניתן לקבל החזר כספי על פריט שערכו מתחת ל- 50 ₪. עמלת ביטול עסקה ע”פ חוק הינה 5% מערך המוצר או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) . לא ניתן לקבל החזר כספי בחנויות הרשת.       לא ניתן לקבל החזר כספי על פריטי אאוטלט.

 

@ קיבלת מוצר שלא הזמנת או מוצר פגום :

הזמנת מוצר וקיבלת מוצר אחר בטעות שלנו או נשלח אלייך מוצר פגום, אנו מתנצלים מראש.

עלייך ליצור איתנו קשר ולהודיע על כך ולשלוח את המוצר בדואר רשום לכתובת הרשומה מטה.

חשוב שהמוצר ישלח באריזתו המקורית כפי שקיבלת אותו, לציין מספר טלפון נייד ולציין האם ברצונך לקבל זיכוי/החזר כספי/המוצר שהזמנת במקור.

אנו ניצור איתך קשר ונזכה אותך גם בדמי המשלוח ששלחת אלינו.

@ חשוב לציין :

@ ניתן להחזיר מוצרים רק במידה ולא נעשה בהם שימוש ובאריזתם המקורית כפי שנשלחו אלייך כולל התווית המחוברת אליהם. על תכשיטים ואביזרים למיניהם להישאר באריזתם המקורית שלא נפתחה. לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

בכל החזרת מוצר יש לצרף את חשבונית הרכישה ולציין עליה מספר טלפון נייד ליצירת קשר ואת מה שברצונך שנעשה.

@ לא ניתן לממש באתר זיכויים שניתנו  בסניפים.

 @ באחריות הלקוחה לשלוח בדואר רשום. אין החברה אחראית על פריטים שנשלחו אליה ולא הגיעו מכל סיבה שהיא.

 @ במידה וסירבת לקבל את המשלוח שהזמנת מכל סיבה שהיא, תחויבי בעלות המלאה של המשלוח

דרכים ליצירת קשר :

טלפון : 04-6795475 , פקס : 04-6797562 , מייל : shula.cameleon@gmail.com

כתובת למשלוח מוצרים : ‘קמיליון ויימן בע”מ’, ת.ד. 39 מעלות, מיקוד 2101001

טבלת מידות והתאמה

אני מתלבטת איזו מידה להזמין ?

אנו עושים מאמצים להתאים את המידות למידות הנהוגות בארץ, לכן אנו ממליצים להזמין את המידה הנפוצה אצלך בארון. מומלץ להציץ בטבלת המידות המצורפת לכל דגם שנותנת את כל המידע שצריך וכן במידת האורך בדגמים הרלבנטיים.
בכל התלבטות נוספת את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו .